Aby wziąć udział w wydarzeniu należy spełnić dwa niżej opisane warunki:
1.Na platformie do zapisów DO:ST:AR:TU, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Link do zapisów TUTAJ.
2. Wpłacić wpisowe za udział w wysokości:
Opłata wykonana do końca marca 2025 r.
trasa 100 km – 179 pln
trasa 200 km – 179 pln
trasa 390 km – 199 pln
Opłata wykonana od 1 kwietnia do 18 maja 2025 r.
trasa 100 km – 199 pln
trasa 200 km – 199 pln
trasa 390 km – 219 pln
Opłata wykonana od 19 maja do 31 maja 2025 r. (koniec zapisów internetowych)
trasa 100 km – 229 pln
trasa 200 km – 229 pln
trasa 390 km – 249 pln
Opłata wykonana w dniu imprezy (nie gwarantujemy całości świadczeń). Gotówka.
trasa 100 km – 260 pln
trasa 200 km – 260 pln
trasa 390 km – 280 pln
Opłatę startową należy wpłacać wg danych:
Stowarzyszenie „Planeta Przygody”
Nr konta: 19 1750 0012 0000 0000 2769 3067
W tytule wpłaty prosimy wpisać TYLKO I WYŁĄCZNIE:
Hasło "Tour de GZM" oraz imię i nazwisko zawodnika. Na przykład: „Tour de GZM, Jan Kowalski”.
Zwrot wpisowego w przypadku rezygnacji:
- rezygnacja do 18 maja 2025 r., zwrot 100 % wpisowego
- rezygnacja do 31 maja 2025 r., zwrot 50 % wpisowego
- rezygnacja po 1 czerwca 2025 r. brak zwrotu wpisowego
1. Udział w wydarzeniu na wybranej trasie.
2. Ślad trasy w postaci pliku GPS. Wszystkie trasy przejechane przez nas.
3. Nadajnik GPS wskazujący pozycję zawodnika przez cały czas trwania maratonu + stronę www do śledzenia pozycji zawodników przez znajomych, rodzinę.
4. Numer startowy z zestawem do montażu.
5. Okolicznościowy medal.
6. Okolicznościowe gadżety z logotypem imprezy.
7. 30 % voucher rabatowy na sprzęt turystyczny (namioty, śpiwory puchowe, plecaki, odzież) marki Fjord Nansen
8. Udział w losowaniu 2 - osobowej wycieczki do Wiednia, Pragi lub Budapesztu.
9. Trofea dla najlepszych kobiet/mężczyzn na obydwu trasach.
10. Dwa noclegi (13/14 i 14/15 czerwca 2025 r.) na sali gimnastycznej (należy zabrać karimaty i śpiwory).
11. Dostęp do toalet/prysznica w bazie imprezy.
12. Ciepły posiłek na mecie.
13. Strefa chilloutu, bufet na mecie (owoce, ciastka), woda, kawa, herbata.
14. Profesjonalna obsługa fotograficzna.
15. Depozyt w bazie zawodów.