photo

Zapisy

Aby wziąć udział w wydarzeniu należy spełnić dwa niżej opisane warunki:

1.Na platformie do zapisów DO:ST:AR:TU, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Link do zapisów TUTAJ.

2. Wpłacić wpisowe za udział w wysokości:

Opłata wykonana do końca marca 2025 r.

trasa 100 km – 179 pln

trasa 200 km – 179 pln

trasa 390 km – 199 pln

Opłata wykonana od 1 kwietnia do 18 maja 2025 r.

trasa 100 km – 199 pln

trasa 200 km – 199 pln

trasa 390 km – 219 pln

Opłata wykonana od 19 maja do 31 maja 2025 r. (koniec zapisów internetowych)

trasa 100 km – 229 pln

trasa 200 km – 229 pln

trasa 390 km – 249 pln

Opłata wykonana w dniu imprezy (nie gwarantujemy całości świadczeń). Gotówka.

trasa 100 km – 260 pln

trasa 200 km – 260 pln

trasa 390 km – 280 pln

Opłatę startową należy wpłacać wg danych:

Stowarzyszenie „Planeta Przygody”

Nr konta: 19 1750 0012 0000 0000 2769 3067

W tytule wpłaty prosimy wpisać TYLKO I WYŁĄCZNIE:

Hasło "Tour de GZM" oraz imię i nazwisko zawodnika. Na przykład: „Tour de GZM, Jan Kowalski”.

Zwrot wpisowego w przypadku rezygnacji:

- rezygnacja do 18 maja 2025 r., zwrot 100 % wpisowego

- rezygnacja do 31 maja 2025 r., zwrot 50 % wpisowego

- rezygnacja po 1 czerwca 2025 r. brak zwrotu wpisowego

Świadczenia:

1. Udział w wydarzeniu na wybranej trasie.

2. Ślad trasy w postaci pliku GPS. Wszystkie trasy przejechane przez nas.

3. Nadajnik GPS wskazujący pozycję zawodnika przez cały czas trwania maratonu + stronę www do śledzenia pozycji zawodników przez znajomych, rodzinę.

4. Numer startowy z zestawem do montażu.

5. Okolicznościowy medal.

6. Okolicznościowe gadżety z logotypem imprezy.

7. 30 % voucher rabatowy na sprzęt turystyczny (namioty, śpiwory puchowe, plecaki, odzież) marki Fjord Nansen

8. Udział w losowaniu 2 - osobowej wycieczki do Wiednia, Pragi lub Budapesztu.

9. Trofea dla najlepszych kobiet/mężczyzn na obydwu trasach.

10. Dwa noclegi (13/14 i 14/15 czerwca 2025 r.) na sali gimnastycznej (należy zabrać karimaty i śpiwory).

11. Dostęp do toalet/prysznica w bazie imprezy.

12. Ciepły posiłek na mecie.

13. Strefa chilloutu, bufet na mecie (owoce, ciastka), woda, kawa, herbata.

14. Profesjonalna obsługa fotograficzna.

15. Depozyt w bazie zawodów.

Organizatorzy

---------------------

Partnerzy